Cennik
Księga przychodów i rozchodów
150 zł
miesięcznie
- Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
- Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do urzędów skarbowych
- Rozliczanie składek ZUS właściciela
- Możliwość przesyłania comiesięcznych raportów
Pełna księgowość
500 zł
miesięcznie
- Prowadzenie w imieniu Spółki i na jej rzecz ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) zgodnie z obowiązującymi w stosunku do tej ewidencji przepisami
- Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
- Sporządzanie odpowiednich deklaracji i informacji podatkowych oraz dostarczanie deklaracji i informacji do urzędów skarbowych
- Sporządzanie obowiązkowego sprawozdania finansowego, w tym rocznego bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej oraz wprowadzenia do sprawozdania finansowego wg Ustawy o rachunkowości
Kadry i płace
35 zł
od osoby
- Sporządzanie list płac dla pracowników
- Sporządzanie rachunków do umów cywilno-prawnych
- Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
- Naliczanie podatków związanych z wypłatami wynagrodzeń
- Naliczanie składek ZUS i składanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych
- Sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego
UWAGA! Przedstawiony cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy z Biuro Księgowe sp z o.o. Rabat s.k.