Cennik

Księga przychodów i rozchodów
150 zł
miesięcznie
  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
  • Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do urzędów skarbowych
  • Rozliczanie składek ZUS właściciela
  • Możliwość przesyłania comiesięcznych raportów
Pełna księgowość
500 zł
miesięcznie
  • Prowadzenie w imieniu Spółki i na jej rzecz ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) zgodnie z obowiązującymi w stosunku do tej ewidencji przepisami
  • Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
  • Sporządzanie odpowiednich deklaracji i informacji podatkowych oraz dostarczanie deklaracji i informacji do urzędów skarbowych
  • Sporządzanie obowiązkowego sprawozdania finansowego, w tym rocznego bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej oraz wprowadzenia do sprawozdania finansowego wg Ustawy o rachunkowości
Kadry i płace
35 zł
od osoby
  • Sporządzanie list płac dla pracowników
  • Sporządzanie rachunków do umów cywilno-prawnych
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
  • Naliczanie podatków związanych z wypłatami wynagrodzeń
  • Naliczanie składek ZUS i składanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych
  • Sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego

UWAGA! Przedstawiony cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy z Biuro Księgowe sp z o.o. Rabat s.k.